Základní představení

TMETAL s. r. o.

TMETAL s. r. o.

Společnost vyrábí ocelové konstrukce více než 25 let. Zároveň poskytuje komplexní služby včetně statických výpočtů, dopravy i montáží.
Co jinde nejspíš nenajdete

Cílem bylo implementovat komplexní systém, díky kterému dojde k zefektivnění vedení zakázek, lepšímu řízení výroby a skladové evidence.

Klient:
TMETAL s. r. o.
Obor:
Strojírenství
Začátek projektu:
01.10.2010

Cíle projektu

Implementovat komplexní systém: zvýšit úroveň řízení, zlepšit podmínky pro práci, získat přesnější informace o fungování firmy. Efektivněji vést zakázky: propojit obchodní případy s konstrukční agendou a výrobou, vyhodnotit výdaje a výnosy podle skutečných nákladů. Zlepšit řízení výroby: zajistit on-line vykazování jednotlivých operací včetně skutečné doby jejich realizace. Podchytit skladovou evidenci (materiály, polotovary i výrobky): podpořit dohledatelnost produktů dle použitých materiálů a šarží a automatizovat vystavení atestové dokumentace.

Klíčové přínosy

Informace dostupné z jednoho místa. Přehled o stavu obchodních případů. Ocenění produktů dle skutečných nákladů. Efektivnější vyhodnocování marží. Zpřesnění kalkulací. Vždy aktuální a dostupný přehled o finančním stavu firmy a cash flow. Zajištění návaznosti jednotlivých procesů. Aktuální a reálné informace o celé společnosti. Snadná administrace přístupových práv. Časová úspora při získávání informací. Snadná propojitelnost se specializovanými softwary. Přehled o výrobě přímo ze systému a její efektivnější řízení. Přesné stanovení hodnot nedokončené výroby. Usnadnění tvorby atestové dokumentace a eliminace chybovosti v této agendě o 50%. Úspora pracovního místa při zpracovávání atestů. Snížení administrativy v běžných procesech. Přehledné řízení kooperací včetně informací o stavu jejich realizací. Přesné údaje o docházce zaměstnanců v kontextu odvedené výroby.

Zajímavost

Pro TMETAL je klíčová agenda okolo atestové dokumentace. Ke každému dílci je nutné doložit rodokmen všech jeho součástí. „Jde o parametr, bez kterého se nemůžeme účastnit žádného výběrového řízení. Před QI bylo potřeba na toto vyčlenit jedno celé pracovní místo: zaměstnanec musel vytvořit kompletní seznam materiálů, informace ručně dohledával v excelových tabulkách nebo šanonech. Při dnešní velikosti zakázek v řádu 200–300 tun je již nereálné toto dělat bez QI. Navíc ruční zpracování dříve vykazovalo chybovost okolo 50 %. S QI je to jiné: pokud na začátku koupím materiál a připojím k němu atesty, na konci výroby si k zakázce vyexportuji celou dokumentaci pro jednotlivé dílce ve formátu PDF.

Zajímají vás detaily? Zjistěte více z případové studie

Sdílíme know-how, protože to dává smysl
Další projekty

Podobné úspěšné případy

Spokojenost druhých je přesvědčivější než 1000 argumentů.

Kontakt

Ozvěte se nám.
Získáte rozhled jako z balónu.

Řekněte si o nezávaznou konzultaci