Tři profesionální služby pro produktivitu vašeho podniku
Tři profesionální služby pro produktivitu vašeho podniku
V EXAS jsme rozvinuli širokou škálu služeb v oblasti systémových řešení. Vašemu podniku vylepší vnitřní procesy – a zjednodušší cestu k výsledkům.


EXAS nabízí komplexní řešení v oblasti ERP systémů, informačních a komunikačních technologií a ekonomiky. Konkrétní služby navrhujeme vždy tak, aby reagovaly na individuální potřeby právě vašeho podniku. Zajistí vám měřitelnou efektivitu a růst.

Šijeme na míru: přesně podle vašich potřeb
INFORMAČNÍ SYSTÉMY
Nabízíme propojení klíčových firemních procesů pomocí implementace systémů ERP, MES a analytického nástroje Power BI. Naše řešení vám poskytne plnou kontrolu nad podnikáním, od výroby až po strategická rozhodnutí.
ICT SLUŽBY
Zajistíme, aby vaše informační technologie fungovaly spolehlivě, bezpečně a efektivně. Naše informační a komunikační služby pokrývají vše, od správy infrastruktury až po strategické poradenství a kybernetickou bezpečnost.
EKONOMIKA
Svěřte své ekonomické, účetní a mzdové záležitosti do rukou profesionálů. Ušetříme vám čas, zajistíme soulad s neustále se měnící legislativou a poskytneme vám jistotu, že vaše finance jsou v naprostém pořádku.
Zakládáme si na osobním přístupu. Spolu se špičkovou odborností garantujeme, že konkrétní řešení skutečně přizpůsobíme vašim unikátním potřebám. Teprve vysoká přizpůsobitelnost služeb přináší efektivitu, kterou hledáte. Na začátku je to ovšem jako v každém vztahu – nejprve se potřebujeme pořádně poznat.


Často kladené otázky
Najdete zde odpovědi na nejčastější dotazy týkající se našich služeb, postupů a spolupráce.
Základem naší spolupráce je partnerství, otevřená komunikace a společný cíl – váš úspěch. Věříme, že nejlepších výsledků dosáhneme pouze tehdy, když úzce spolupracujeme a dokonale rozumíme vašim potřebám. Vše začíná úvodní schůzkou, na které pozorně nasloucháme vašim cílům a očekáváním. Na základě získaných informací připravíme návrh řešení na míru a nabídku. Společně projdeme všechny body, sladíme si očekávání a definujeme jasný plán a harmonogram implementačního projektu.
Implementace zahrnuje tři základní fáze. Plán projektu je první fází, která zahrnuje společnou realizaci analýzy, definování přesné specifikace díla včetně skladby licence, stanovení termínů realizace a definici smluvních podmínek. Druhou fází je implementace, tedy vlastní realizace projektu. Přesný časový rozsah vyplyne z analýzy. Vlastní práce na projektu mohou trvat od jednoho do čtyř měsíců, podle rozsahu požadovaných změn systému, školení uživatelů, testování všech funkcionalit, podpora spuštění provozu, support uživatelů a dalších specifik.
Součástí implementace je i třetí, dohledová fáze po spuštění do ostrého provozu, tzn. podpora v prvních dnech užívání nového informačního systému. Součástí bývá dopracování zákaznických úprav, dohled a metodická konzultace při práci uživatelů s IS a odstranění případných reklamací.
Jsme GOLD PARTNER společnosti QI Group pro systém QI, který nabízí více než 30 modulů zahrnujících sklady, WMS, ekonomiku, finance, mzdy, obchod, řízení výroby, CRM, dopravu, pokladní prodej a další. Implementujeme systém MES a manažerské přehledy včetně Power BI. Zajišťujeme také nezbytný hardware a software včetně cloudových řešení.
IS QI má progresivní licenční politiku, která umožňuje flexibilní financování a možnost platit jen za využívané moduly, čímž snižuje celkové náklady na pořízení a provoz.
Reakční doba na zákaznické požadavky je dána na základě Smlouvy o poskytování servisních služeb (HelpDesk) a je v rozmezí od 1 do 8 hodin, podle zvolené úrovně SLA.
Ozvěte se nám.
Získáte rozhled jako z balónu.
Řekněte si o nezávaznou konzultaci



